Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank draagt het verenigingsleven een warm hart toe.
Daarom hebben ze in 2013 de Rabobank Clubkas Campagne geïntroduceerd.

Wat is de Rabobank Clubkas Campagne?

De basisgedachte van de campagne is dat leden van Rabobank inspraak krijgen op de verdeling van een gedeelte van de winst van de bank. Deze winst vloeit zo terug naar het lokale verenigingsleven. Leden van Rabobank kunnen hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting.

Wat kunnen clubleden doen om te steunen?

Voor verenigingen en stichtingen die deelnemen aan de Rabobank Clubkas Campagne, zijn promotiematerialen ontwikkelt om de campagne bij hun eigen leden onder de aandacht te brengen. Als clublid kun je in je eigen omgeving, bijvoorbeeld bij familie, vrienden en kennissen informeren of zij lid zijn van Rabobank en zo ja,
vragen of zij op jouw vereniging willen stemmen.

Elke stem telt!