Terugblik Algemene Ledenvergadering 23 maart 2011

Onder aanwezigheid van 15 leden en het voltallige bestuur is op 23 maart 2011 de Algemene Ledenvergadering gehouden. Na een overzicht van de activiteiten over 2010 en de financiƫn over het afgelopen boekjaar hebben we ons gericht op 2011. Naast de organisatie van de Singelloop op 30 april en de NWA4daagse van 10 t/m 13 mei zal 2011 in het teken staan van de renovatie van de atletiekbaan. Vanuit de baancommissie heeft Arie Breur toegelicht hoe het beheer en onderhoud van het sportpark Markveld er uit zal gaan zien. Stef Slingerland is ingegaan op de stand van zaken mbt de renovatie van de atletiekbaan en de zelfwerkzaamheid die van LOGO wordt verwacht. Dick van de Bunt heeft na 9 jaar penningmeester te zijn geweest afscheid genomen van het bestuur. Voor zijn inzet voor de vereniging is aan hem de Zilveren Schoen uitgereikt. Coroline van der Neut zal de functie van penningmeester op zich nemen. Het bestuur is er nog niet in geslaagd een nieuw bestuurslid te vinden. Ook heeft zich nog niemand zich gemeld voor de functie in het bestuur.